پرتگاه
✿ نسیم حیات ✿
خدایا!یا نوری بیفکن یا توری... ماهی کوچکت از تاریکی اقیانوس می ترسد...
نگارش در تاريخ جمعه 14 / 3 / 1393برچسب:, توسط نفس

 

آنکه پريدن نميداند نبايد بر پرتگاه آشيانه بسازد.



نظرات شما عزیزان:

معبر سایبری پایگاه کوثر 1
ساعت0:48---30 شهريور 1393
دوستش دارم بزرگیش را ، سکوتش را ، عظمتش را ، اُبهتش را ، تنهاییش را ، حکمتش را ، صبرش را ، و بودنش عادتیست مثل نفس کشیدن !
خدا را میگویم …

سلام در صورت تمایل به وب ما نیز سری بزنید


Kh
ساعت4:15---17 تير 1393
سلام
اگر مايل هستيد 

براي شادي روح بانوي بزرگ اسلام حضرت خديجه
سوره ي يس بخونيد 


آخرین منجی ... آخرین یار♥
ساعت16:22---15 تير 1393
سلام دوستان
ببخشید چند وقتیه نتونستم بیام به وبلاگتون سر بزنم.
من داخل شبکه اجتماعی کلوب فعالیت می کنم. اگر دوست داشتید شما هم بیاید. و من را هم جزو دوستانتون قرار بدید.
آدرس کلوب من :
http://www.cloob.com/name/hooti20052006
موفق باشید


kh
ساعت15:03---7 تير 1393
.

کاش که همسایه ما می شدی ، مایه آرامش ما می شدی

هر که به دیدار تو نایل شود،یک شبه حلال مسائل شود

“یا مهدی ادرکنی”

ماه اجابت دعا و رحمت خدا مبارک


Kh
ساعت10:14---30 خرداد 1393

چشم به جاده دوختن شد پیشه ام


جمعه ایی دیگر!
"و من انگار گیاهی کوچک ... و تو آن نور که از دور به من میتابی ..."
این جمعه هم زنده ماندم و  دیدم
 اما ... "ترسم که شعر سنگ مزار من این شود ... او هم جمال یوسف زهرا ندید و ... رفت ..."
 آی عشق ... ادرکنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: